Brev:
Amning og tre måltider fast føde
4. juli 2006
Alder:
6 mdr.
Amning og tre måltider fast føde
Hejsa.
Min søn på godt 6 mdr. får nu tre måltider med fast føde dagligt. 1-1½ dl grød med frugtmos om morgenen, 1-1½ dl grød/øllebrød med frugt eller grøntmos til middag og ca. 2 dl kartoffel-/grønsagsmos med fisk/kød til aften. Til alle måltider drikker han vand af kop.
Hvor ofte har han behov for at blive lagt til brystet på nuværende tidspunkt? Kan jeg introducere endnu et måltid/mellemmåltid om eftermiddagen nu? Jeg nyder forsat at amme men ønsker at trappe ned snart. Hvordan gør jeg?
Med venlig hilsen
Ane-Katrine